In theorie is er geen verschil tussen theorie en praktijk

Drupal | E-Commerce | Google | Marketing | SEO | Social media | Usability | Webdesign

Google Panda 4.0

Google Panda 4.0

Lage kwaliteit content is verleden tijd na de introductie van Google Panda 4.0. Na iedere wijziging van Google houden webmasters en webbeheerders hun hart vast. Google blijft steeds veranderen om kwaadwillenden niet te kunnen laten inspelen op het algoritme om zo te voorkomen dat de zoekresultaten gemanipuleerd zijn. Inhoud is de belangrijkste factor voor succes binnen Google. De nieuwe update is dan ook bedoeld om websites met goede inhoud omhoog te plaatsen en websites met slechte inhoud omlaag te duwen.

Wanneer je een website hebt met veel gekopieerde teksten zal deze niet meer verschijnen in de zoekresultaten. Je website verversen met goede content is dus een must geworden. Het starten van een blog is dus een juiste keuze. Wanneer je bezoekers trekt naar je website en deze blijven langer hangen zal Google dit opmerken en jou belonen met een hogere positie. Schrijf voor je gebruikers en niet meer voor zoekmachines.

Teksten volproppen met zoekwoorden is verleden tijd. Schrijf goede inhoud die interessant en uniek is voor je bezoekers en zorg voor goede Metatags. Als je al deze regels aanhoudt zal je website het prima doen in de zoekresultaten.